①Understanding of the primary elements of the law, as well as how they relate to②Knowledge of NU systems & structures for supporting students who experience a③Basic understanding of "reasonable accommodations" in the classroom20%0%83%83%83%67%83%40%33%60%80%17%17%17%17%100%あてはまるややあてはまるどちらともいえないややあてはまらないあてはまならい到達目標:教育職員 ・Excellent content. Best faculty development seminar I've ever been too.・Good and relevant.・I would like to have a longer training program ( i.e. over a number of days) that showsteachers how to identify students how have problems and strategies to deal with theseproblems.・Very useful information with practical examples教育職員・Give more examples.10.実施したFDの成果等 (1)参加者からの評価(回答者:6名)●今回のプログラムについて、お気づきの点・ご意見・ご感想をご記入下さい。●長崎大学FDとしてとりあげるテーマ・内容についてご意見・ご要望をご記入下さい。運営はスムーズであった今後の授業実践に活かせる内容であったテーマ・内容の設定が適切であった到達目標が達成された全体として満足しているacademic activities.disability.
元のページ ../index.html#130